dinsdag 12 januari 2010

Lenen Binnen Een Dag

Bij de meeste geldverstrekkers is snel geld lenen niet mogelijk. Aanbieders van leningen nemen alle tijd en zullen zelden met spoed een transactie rond maken. Hier kwam verandering in toen de minilening werd geintroduceerd. Het was een lening waar je binnen 1 dag over het geld kon beschikken, ideaal als lening voor studenten.

Een Pl of DK neemt soms meerdere weken in beslag voordat je over geld kan beschikken. Na het verzamelen van de benodige stukken door de bank en er BKR toets was opgevraagd kon je na de controle hopelijk een antwoord verwachten of je aanvraag was geaccepteerd. Dit zorgde voor irritatie bij leningnemers en zorgde zo voor een gat in de markt.

De vraag werd snel beantwoord met een minilening. Een lening constructie waar je binnen 24 uur je geld op je rekening hebt staan. De eerste keer met een fax, daarna kan het, bij herhaling, met een SMS worden gedaan. Je gegevens , paspoort, bewijs van inkomen zijn vaak voor een geldverstrekker van een mini lening al meer als voldoende. Je geeft aan hoeveel je wilt lenen, met een bovengrens van een paar honderd euro.

De fax wordt verwerkt en de dag erna heb je het bedrag op je rekening, minus de rente die er wordt gerekend. De rente is altijd vrij hoog, maar dit ligt voor de hand gezien het lage controle gehalte van deze lening. Het risico voor zo'n soort aanbieders is groter, waardoor ze hoger kosten moeten tellen om eventuele problemen op te kunnen vangen.

Terugbetaling dient op een zeer korte termijn van meestal maximaal 2 weken zijn voldaan. De termijnen van terugbetaling kunnen soms met een week verschillen, wees daar alert op. Denk er dus ook vooraf aan of je wel geld binnenkrijgt in die periode. Als je de minilening namelijk niet op tijd terug betaalt dan krijg je er wel degelijk spijt van. Binnen 1 dag geld lenen is dan iets waar je op terugkijkt als een hele verkeerde beslissing, en dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen